الأربعاء، 1 يونيو 2016

موسوعة التغذية الصحية Healthy Nutrition Encyclopedia


موسوعة التغذية الصحية
Healthy Nutrition Encyclopedia

التغذية الصحية هي عبارة عن اتباع نظام غذائي صحي هو في بعض الأحيان من السهل القيام به. وفي الغالب نتجه إلى الخيارات الغذائية الصحية الأقل لأنها قد تكون سهلة الإعداد أو سهل الحصول عليها، أو أنها وجبة سريعة سواء في محيط الأسرة أو العمل أو المدرسة، ولكنك عندما تحاول أن تتناول غذاء صحي فأنت توازن بين 100 شيء في وقت واحد. ولكن أخذ الوقت لشراء المكونات اللازمة لطهي وجبة صحية تقع في بعض الأحيان في أخر طلبات القائمة الخاصة بك. ولكن يجب أن نعرف أنه ليس من الصعب إجراء تغييرات بسيطة لتحسين النظام الغذائي الخاص بك. ويجب أن نفهم معنى تناول الغذاء الصحي السليم. بالقليل من التعلم و التخطيط سوف تتمكن من الحصول على نظام غذائي ليناسب نمط حياتك، وربما يمكنك من الحصول على بعض المتعة في هذه العملية!

News media

News media




The news media or news industry are those elements of the mass media that focus on delivering news to the general public or a target public. These include print media (newspapersnewsmagazines), broadcast news(radio and television), and more recently the Internet (online newspapers, news blogs, etc.).

موسوعة الصحافة و الإعلام

موسوعة الصحافة و الإعلام


Public relations

Public relations



From Wikipedia, the free encyclopedia
For the rock band, see Public Relations.
"Public information" redirects here. It is not to be confused with Public sector information.
Public relations (PR) is the practice of managing the spread of information between an individual or an organization (such as a business, government agency, or a nonprofit organization) and the public.[1] Public relations may include an organization or individualgaining exposure to their audiences using topics of public interest and news items that do not require direct payment.[2] This differentiates it from advertising as a form of marketing communications. Public relations is the idea of creating coverage for clients for free, rather than marketing[3] or advertising.[4] An example of good public relations would be generating an article featuring a client, rather than paying for the client to be advertised next to the article.[5] The aim of public relations is to inform the public, prospective customers, investors, partners, employees and other stakeholders and ultimately persuade them to maintain a certain view about the organization, its leadership, products, or political decisions. Public relations professionals typically work for PR and marketing firms,businesses and companiesgovernmentgovernment agencies and public officials as PIOs and nongovernmental organizations and nonprofit organizations. Jobs central to Public Relations include account coordinator, account executive, account supervisor and media relations manager.[6]
Public relations specialists establish and maintain relationships with an organization's target audience, the media and other opinion leaders. Common responsibilities include designing communications campaigns, writing news releases and other content for news, working with the press, arranging interviews for company spokespeople, writing speeches for company leaders, acting as an organization's spokesperson, preparing clients for press conferences, media interviews and speeches, writing website and social mediacontent, managing company reputation (crisis management), managing internal communications, and marketing activities like brand awareness and event management [7] Success in the field of public relations requires a deep understanding of the interests and concerns of each of the client's many publics. The public relations professional must know how to effectively address those concerns using the most powerful tool of the public relations trade, which is publicity.[8]